Türk Telekom Arıza telefonu kaç?

444 1 444 numaralı Bireysel ve 444 4 564 numaralı Kurumsal Müşteri Hizmetleri'nden Türk Telekom ile ilgili her konuda bilgi alınabilir ve bazı hizmetler için ön başvuru gerçekleştirilebilir.

Türk Telekom değişti mi?

Marka birleşmesi ile tüzel kişilikler korunarak Avea ve TTNET markaları Türk Telekom olarak güncellendi. … Bu büyük marka birleşmesi ile Türk Telekom'un logosu ve marka kimliği de yenilendi. Online işlemler kanallarımızı kullanabilmeniz için uygulamaların yeni versiyonlarını yüklemeniz gerekecektir.

Türk Telekom son dakika haberleri nasıl iptal edilir?

Servisi iptal etmek için IPTAL HABER yazarak 9090 'a ücretsiz mesaj gönderin. İptal işlemi gerçekleştiğinde SMS ile bilgi verilecektir.

İnternet bağlantısı neden kesildi?

İnternet bağlantısının (Wi-Fi bağlantısının) rasgele birden kesilmesinin birden çok sebebi bulunuyor. … Yakınlardaki diğer Wi-Fi kaynakları veya cihazları ile parazit yaşanması (kanal çakışması) Modemin veyahut dağıtıcının tarihi geçmiş (güncellenmemiş) bir yazılım kullanması ISP (İnternet Servis Sağlayıcısı) problemleri.

Türk Telekom internet arızası nereye bildirilir?

Türk Telekom internet hizmetinizde arıza ve aksaklık meydana geldiğinde 444 5 444 numaralı Türk Telekom kurumsal müşteri hizmetlerine ulaşarak arıza kaydı ve onarım talebi oluşturabilirsiniz.

Türk Telekom ev internet arızası nereye bildirilir?

Ttnet telefon arıza bildirimi yaptırmak ve teknik destek almak için 444 1 444 ya da 444 5 444 numarasından müşteri hizmetlerine ulaşım sağlayarak arıza tamir talebinde bulunabilirsiniz.

Türk Telekom 9333 ne yazılır?

3. 9333 ile bakiye sorgulamak için: 9333'ü arayarak ya da TL yazıp 9333'e mesaj göndererek hattınızdaki bakiyeyi öğrenebilirsiniz. 4. *123# ile bakiye sorgulamak için: *123#'yi arayarak telefonunuzun ekranında mevcut TL miktarınızı görebilirsiniz.